Glasögonorm



Okey, första paret:

+ Bling.
+ Kontrast
+ Snygg modell
- För svarta?
- Breda skalmar
- Lite väl mycket drama?



Andra paret:

+ Snygg färg = guld
+ Stilrena
+ Passar mig
+ Bling
- Inte så himla snygga skalmar


Tredje paret:

+ Snygg färg = silver
+ Blinget är perfekt
+ Diskreta skalmar
+ Modellen, de är inte som mina andra glasögon
- Är de lika snygga som förra paret?




Och nu; Beslutsångest.
Jag vet ju att även om jag vill välja två par, så kan jag inte göra det.
På specsavers har de ett två-för-en-koncept, men jag måste verkligen ha ett par solglasögon, och jag har inte hur mycket pengar som helst.

1350:- för två par glasögon = Dretbra pris. Solglasögonen kostar 995:-, så om jag vill ha två par glasögon OCH ett par solglasögon, så blir det helt plötsligt ganska dyrt...


Kommentarer
Postat av: Julia

TA DOM SVARTA. UR SNYGGA LISA!

2010-06-09 @ 08:23:10
URL: http://www.shoolia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0