Iiiiih!

Idag beställde vi ringen.
Det känns så stort!
Jag fullkomligt bubblar av upphetsning..!

Den blir lite bredare än förlovningsringen, och har ett oregelbundet mönster med vita och gröna diamanter i olika storlekar. Den påminner lite om en stjärnhimmel...
Jag gav guldsmeden fria händer med diamanterna, och jag är övertygad om att det kommer bli helt perfekt. Den är färdig ganska långt innan bröllopet, och jag kan knappt vänta till jag får bära den - så det kommer bli några veckor av självplågeri framöver. Hahaha.


Jag hade fått ihop ganska mycket guld från mig själv, mamma, mormor, farmor och svärmor. Det känns så himla fint att jag alltid kommer att bära med mig en del av dem i min ring. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Fint det låter!

2010-05-08 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0