Som på räls!

Jag sitter på tåget och har fantastiskt humor, om ni undrar.




Bröllopsmässan på Wapnö var egentligen inte till så mycket hjälp för min del. De flesta trodde att jag och min syster skulle gifta oss - med varandra, och modevisningen fick vi aldrig en skymt av. Jag har i och för sig redan bestämt mig för vilken klänning jag vill ha, men för tärnans och min blivande makes del hade det känts bra med lite inspiration.

Jag köpte i alla fall några gamla nummer av Allt Om Bröllop och en jättefin planeringsbok. Inspiration, inspiration, inspiration..!

Idag har jag och Maja varit ute och utforskat Skipås naturreservat.
Det verkar som att vigselcermonin blir av i världens vackraste... fårhage.
Hahaha.
Det kommer att bli fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0