Bling


Jag var hos guldsmeden igår, Katarina Herbertsson.
Hon är från Sunne och hon är bäst.
Jag hittade en helt fantastisk modell; tunn och fin i gult guld med sju briljantslipade vita diamanter i.
Fast jag vill inte ha så många stenar, och jag vill inte att de ska vita heller, så vi pratade lite och började skissa på en egen design med fem gröna diamanter i två olika nyanser.
Det känns helrätt, och priset var överraskande bra.




Hon vill ha två månader på sig att göra ringen, så i slutet av maj ska vi bestämma allt och sen sätter hon igång.
Det är ju hur lång tid som helst till maj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det lät riktigt snyggt! Ska bli kul att se ringen sen :)

2009-09-30 @ 18:10:51
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0