Äntligen!

Äntligen kan jag bocka av några saker på listan..!
Igår lämnades inbjudningarna in på tryck, och de är klara senast i morgon. (Måste köpa en zillion frimärken..)
Jag passade på att köpa lite glitter och blommor till kuverten, och en grön penna och stämpeldyna till gästboken. Det börjar bli ordning på grejerna nu..!

 

Klänningen är beställd! Vi åkte till Degerfors igår, det känns verkligen lite som världens ände...
Den kommer om allra senast 16 veckor, i slutet av juli alltså. Vi håller tummarna för att den kommer tidigare än så.

Det blir den här, fast med en ljus olivgrön färg i stället för rött:

 

På lördag eller söndag ska jag åka hem till mormor och morfar för att få det sista guldet till ringen. Mormor har en brudslöja som både hon, hennes syster, min moster och mormors systers döttrar har haft, och nu ska jag ha den. Först var jag lite tveksam till att ha slöja, men det är ju väldigt vackert.

 

Och NU ska jag åka till guldsmeden.
Äntligen!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååh...du kommer bli så fin! Är det samma gröna färg som på inbjudan?

2010-05-01 @ 17:33:05
URL: http://kasern407.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0